Darmowy Przegląd Euromaster

Darmowy przegląd Euromaster to akcja promocyjna sieci serwisów samochodowych. Wysokie standardy sieci w których obowiązywała karta diagnostyczna wypełniana podczas każdej wizyty, zostały przekute w bardzo dobrze prosperującą kampanię reklamową. To co było do tej pory wewnętrznym procesem stało się sposobem komunikacji z klientami.

Zdecydowaliśmy się komunikować do naszych potencjalnych klientów w różnoraki sposób. Przygotowaliśmy różne kreacje, które prowadziły do podstron serwujących im różną argumentacje i sposób komunikacji.

https://www.darmowyprzeglad.pl/jakosc

https://www.darmowyprzeglad.pl/bezpieczenstwo

Media jakie posłużyły nam do targetowania naszej kampanii to głównie facebook, oraz portale tematyczne.

Oczywiście nie pominęliśmy google adwords, oraz mediów tradycyjnych (banery, prasa, radio).

Cel kampanii

Głównym celem jaki sobie założyliśmy było wygenerowanie dodatkowego ruchu w serwisach sieci Euromaster. Każda wizyta była zakończona wypełnieniem karty diagnostycznej i przekazanie jej wraz z kosztorysem ewentualnych napraw klientowi. To czy klient zdecydował się na usunięcie wymienionych usterek zależało wyłącznie od niego. Po zakończeniu akcji okazało się ze zdobyte zaufanie, oraz jakość obsługi przyczyniła się do 50% realizacji kosztorysów. ROI z tej kampanii był bardzo dobry.

Celem drugorzędnym było budowanie bazy danych potencjalnych klientów. Każdy kto chciał umówić się na darmowy przegląd musiał pozostawić nam numer telefonu bądź adres mailowy. W ten sposób stworzyliśmy listę klientów do których kierujemy spersonalizowane komunikaty w zależności od tego czy przyjechał na wizytę w naszym serwisie, oraz  czy zdecydował się na przeprowadzenie napraw.

 

 

 

Polub

Share it on your social network:

Or you can just copy and share this url
Podobne posty